Er det gratis at returnere ordrer?

Vi tilbyder altid gratis returnering. Du skal blot udfylde den returseddel, som du modtog med din pakke. Har du brug for en ny returseddel, kan du hente en ved at følge dette link.

Hvordan returnerer jeg min vare?

Minimum tilbyder altid 30 dages fri retur.

  • Udfyld den vedlagte returseddel og placer den inden i pakken med de varer, som du gerne vil returnere. Har du brug for en ny returseddel kan du hente en ved at følge dette link.
  • Placer den forudbetalte retur label på pakken. du skulle gerne have modtaget en retur label i din pakke, hvis ikke, kan du kontakte customerservice@minimum.dk så sender vi dig en ny.
  • Aflever pakken i din lokale GLS pakkeshop, så sender de den tilbage til os.

Vær opmærksom på, det kan tage op til 14 dage, før vi har behandlet din retur, og før dine penge bliver tilbage betalt. Vi vil gøre vores bedste for at få denne proces til at gå hurtigt.

Pakken bliver returneret til vores lager i Bording:

Minimum A/S
Fabriksvej 20
7441 Bording
Danmark

Det er desværre ikke muligt hverken at returnere eller bytte din vare købt online i fysiske butikker. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 14 dage for os at behandle og tilbagebetale det retmæssige beløb tilsvarende til din ordre.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Der kan gå op til 14 dage, før vi har modtaget din returpakke og færdigbehandlet den.

Når returneringen er registreret, sender vi en bekræftelse til dig pr. e-mail. Tilbagebetalingen tager herfra typisk 5 bankdage alt efter betalingsmetode.

Bemærk at der ved returnering med GLS track & trace står "Leveret" ved ankomst til deres distributionscentre. Der vil herfra gå yderligere nogle dage, inden den ankommer til vores lager.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker en anden størrelse?

Vi tilbyder desværre ikke ombytning. Men du kan nemt lægge en ny bestilling på hjemmesiden. Din nye bestilling sendes inden for 1-2 hverdage.

Den vare, som ikke passede, sender du retur til os med den medfølgende returseddel. Når vi har modtaget og registreret din returpakke, vil du blive refunderet via den betalingsmetode, som blev brugt ved købet.

Genbestiller du den samme farve og style i den nye ønskede størrelse, kan vi sørge for, at du kan bevare eventuelle rabatter, du fik på din oprindelige bestilling. Ønsker du dette, skal du skrive en mail til customerservice@minimum.dk, så sørger vi for at justere prisen.

Hvordan opretter jeg en reklamation?

Vi er kede af at høre, at kvaliteten på dit køb ikke er, som den skal være. Vi hjælper dig gerne med oprette en reklamation på den vare, det drejer sig om. Du kan reklamere ved at sende en mail til customerservice@minimum.dk

Vi har brug for følgende for at kunne bedømme din reklamation:

  • Skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.
  • Som baggrund for reklamationen skal vi bruge 3-4 billeder af fejlen og varen i sin helhed (forfra og bagfra). Fejlen skal være fuldt synlig på mindst ét af billederne.
  • Når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.
  • Når din reklamation er godkendt, opfordrer vi dig til at returnere varen til os så hurtigt som muligt - fortsæt ikke med at bruge varen.

Vi gør opmærksom på, at reklamationsretten dækker produktionsfejl og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Du skal reklamere inden for rimelig tid - senest 2 måneder efter du har opdaget fejlen.

Er din vare købt i en fysisk butik, er det dem, som er ansvarlig for at hjælpe med en løsning og yde erstatning for den defekte vare.