googleads
vi leverer kun til de lande som er nævnt herunder:
Artboard 40
din kurv er tom
x

oftest stillede spørgsmål


hvordan returnerer jeg min vare?

minimum tilbyder altid 30 dages fri retur.

  1. udfyld den vedlagte returseddel og placer den inden i pakken med de varer, som du gerne vil returnere. har du brug for en ny returseddel, kan du hente en ved at følge dette link.
  2. placer den forudbetalte returlabel på pakken. du skulle gerne have modtaget en returlabel i din pakke. hvis ikke, kan du kontakte customerservice@minimum.dk, så sender vi dig en ny.
  3. aflever pakken i din lokale gls pakkeshop, så sender de den tilbage til os.

vær opmærksom på, det kan tage 4-5 uger, før vi har behandlet din retur, og før dine penge bliver tilbagebetalt. vi vil gøre vores bedste for at få denne proces til at gå hurtigt.


hvornår får jeg mine penge retur?

det kan tage op til 5 uger, før din returpakke er færdigbehandlet på vores lager, og pengene er tilbage på din konto.

så snart vi har behandlet din retur, sender vi dig en kvittering på mail og igangsætter straks tilbagebetalingen via den betalingsmetode, som blev brugt ved købet.

har du fået et forkert beløb tilbagebetalt? kontakt venligst customerservice@minimum.dk, så hjælper vi dig gerne videre.


hvordan opretter jeg en reklamation?

vi er kede af at høre, at kvaliteten på dit køb ikke er, som den skal være. vi hjælper dig gerne med oprette en reklamation på den vare, det drejer sig om. du kan reklamere ved at sende en mail til customerservice@minimum.dk.

vi har brug for følgende for at kunne bedømme din reklamation:

  1. skriv en kort beskrivelse af, hvordan skaden eller fejlen er opstået.
  2. som baggrund for reklamationen skal vi bruge 3-4 billeder af fejlen og varen i sin helhed (forfra og bagfra). fejlen skal være fuldt synlig på mindst ét af billederne.
  3. når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi din reklamation hurtigst muligt.
  4. når din reklamation er godkendt, opfordrer vi dig til at returnere varen til os så hurtigt som muligt - fortsæt ikke med at bruge varen.

vi gør opmærksom på, at reklamationsretten dækker produktionsfejl og omfatter dermed ikke slitage eller fejl, der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. du skal reklamere inden for rimelig tid - senest 2 måneder efter du har opdaget fejlen.

er din vare købt i en fysisk butik, er det dem, som er ansvarlige for at hjælpe med en løsning og yde erstatning for den defekte vare.


hvad gør jeg, hvis jeg ønsker en anden størrelse?

vi tilbyder desværre ikke ombytning. men du kan nemt lægge en ny bestilling på hjemmesiden. din nye bestilling sendes inden for 1-2 hverdage.

den vare, som ikke passede, sender du retur til os med den medfølgende returseddel. når vi har modtaget og registreret din returpakke, vil du få din vare refunderet via den betalingsmetode, som blev brugt ved købet.

genbestiller du den samme farve og style i den nye ønskede størrelse, kan vi sørge for, at du kan bevare eventuelle rabatter, du fik på din oprindelige bestilling. ønsker du dette, skal du skrive en mail til du customerservice@minimum.dk, så sørger vi for at justere prisen.


kommer min størrelse på lager igen?

da vores lagerbeholdning er i bevægelse, anbefaler vi dig løbende at holde øje på vores hjemmeside for at se, om varen er kommet på lager igen. du er også altid velkommen til at kontakte customerservice@minimum.dk, så vil vi hjælpe dig.


coronavirus (covid-19)

hos minimum a/s prioriterer vi vores kunders og medarbejders sikkerhed højt. vi ønsker derfor, at du skal føle dig tryg, når du handler hos os. hos minimum følger vi de givne retningslinjer fra verdenssundhedsorganisationen (who) og lokale myndigheder.

lager:
vores online shop fungerer som normalt med de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger på vores lager i bording.

levering:
vi samarbejder tæt med vores distributører for at sikre, at du forsat har de bedste leveringsmuligheder og købsoplevelser i denne svære periode. alle leveringer sendes som sædvanligt inden for 1-2 dage.

service:
vores kundeservice sidder klar til at besvare alle spørgsmål, du måtte have. vi har som altid 30 dages fri retur, så du har mulighed for at prøve dit tøj derhjemme.